Pomoc oko mladih golubova

sale
Dobar dan svima,treba mi pomoc oko mladih golubova.Imam djulijete,27.9 i 28.9 zenka je izegla dva jaja ,dva golubova su se izlegla,jedan je bio bas napredan,dugi je bio polu manji od njega,dajem im gotovu hranu za golubove,menjam vodu redovno i redovno citim....medjum u subotu ujutru nadjem jednom malog uginutog,a drugog jutros. Dfrzim ih u garazi u ovom hladnijem periodu.Pa da li znate zbog cega su uginuli?I neki savet da m date,jer je zenka opet jutros snela jaje?Hvala unapred...